---------------------------------------------------------------------------
<strong>سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت از مجموع 8 میلیون کودکی که می توانند به مهدهای پیش دبستانی بروند تنها ده درصد (حدود 750 تا 800 هزار کودک] از این مراکز استفاده می کنند.
قاسم جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا این آمار را از دو جهت قابل تحلیل دانست. او گفت: در رابطه با کودکانی که از این مراکز استفاده نمی کنند تحلیل خوش بینانه این است که 90 درصد از والدین ترجبح می دهند خود از کودکان شان نگهداری کنند و تحلیل دیگر این است که شاید به دلیل فقر و مشکلات دیگر نمی توانند.
جعفری یکی از مشکلات پیش دبستانی را همگرایی نداشتن پیش دبستانی های تحت نظارت آموزش و پرورش و مهدهای سازمان بهزیستی دانست و از برگزاری جلسه ای در هفته آینده برای رفع این مشکل خبر داد.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: در مورد پیش دبستانی ها اول باید اصل قضیه حل شود و بعد مسائلی همچون وضعیت مهدهای روستایی و وضعیت اقتصادی مردم در آنجا نسبت به پرداخت شهریه و اینکه چقدر در آن مناطق از پیش دبستانی استفاده می شود مورد بررسی قرار گیرد.</strong>
---------------------------------------------------------------------------
Link: http://www.iranpressnews.com/source/172749.htm
--
The webmaster!
--
-----------------------------------------------------
لطفا به برگه فیس بوک ایران پرس نیوز بپیوندید
https://www.facebook.com/pages/Iran-Press-News/164205616925402
-----------------------------------------------------
-
برای لغو عضويت لطفا از همان ایمیلی که عضو خبرنامه شده اید به آدرس زير ايميل بفرستيد
و سپس لینکی که برای شما فرستاده میشود را تائید کنید
IranPressNews+UNsubscribe@googlegroups.com
هرزمان که بخواهید میتوانید با فرستادن یک ایمیل به آدرس زیر دوباره مشترک خبرنامه شوید
IranPressNews+subscribe@googlegroups.com
-
---
شما به این دلیل این پیام را دریافت کردهاید که در گروه Google Groups "ایران پرس نیوز" مشترک شدهاید.
برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیلهای آن، ایمیلی به iranpressnews+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/iranpressnews دیدن کنید.
برای گزینههای بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.
No comments:
Post a Comment