Saturday, June 7, 2014

IranPressNews : ايران پرس نيوز - تعطيلاتی كه پر از حمله به روحانی بود

(((( تعطيلاتی كه پر از حمله به روحانی بود ))))

---------------------------------------------------------------------------

<strong>در تعطیلات سه روز گذشته در کنار برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام و مراسم گرامیداشت 15 خرداد، منتقدان و مخالفان دولت نیز بیکار نبودند و اقدام به پخش شبنامه و ایراد سخنرانی علیه دولت روحانی پرداختند.

در همین خصوص روزنامه اعتماد در گزارشی نوشت: ديگر نه رسانه‌هاي رنگارنگ‌شان راضي شان مي‌كند و نه تريبون‌هاي متعددي كه براي سخنراني در اختيارشان قرار دارد. رو آورده‌اند به توزيع شبنامه عليه دولتي كه حتي يك سال هم از آغاز به كارش نمي‌گذرد. خبري از صبوري هشت سال گذشته‌شان نيست و اين روزها توافقنامه ژنو تبديل به بهانه‌يي براي نشان دادن عجله شان شده است. بيست و پنجمين مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام شاهد مكتوبات ريز و درشتي عليه دولت بود. امكانات‌شان هم پيشرفته شده است. هماهنگ هستند و عليه رييس‌جمهور و تيمش اظهارنظر مي‌كنند، عليه دولت در سه شهر مختلف شبنامه توزيع كردند تا نشان بدهند كه هنوز هم دلواپس هستند. براي انتقاد از دولت شماره پيامك در نظر گرفتند و كسي هم جلوي‌شان را نگرفت.

توزيع شبنامه ظاهرا ابتكار جديد مخالفان دولت است كه اگر تا چند وقت پيش تنها در حين بررسي صلاحيت وزرا در مجلس توزيع مي‌شد حالا به راحتي در اجتماعات مردمي توزيع شود و مذاكراتي را كه مقام معظم رهبري بر آنها صحه گذاشته را زير سوال ببرند. راهپيمايي‌ها و تجمعات 14 و 15 خرداد هم فرصت مناسبي بود براي نگرانان و دلواپسان كه آنان نيز از اين فرصت به بهترين شكل ممكن استفاده كردند. حجم شبنامه‌هاي توزيع شده عليه دولت هم درست در محل‌هاي اجتماع دلواپسان ديده مي‌شود. از سخنراني رييس‌جمهور در حرم امام هم نگذشتند و تلاش كردند تا اين سخنراني را با تابلوي «نيروهاي خودجوش» برهم بزنند؛ تلاشي كه بازهم ناكام ماند.

توزيع شبنامه در شهرهاي مختلف
شبنامه‌هايي كه نگاهي سطحي به آنها نشان مي‌دهد كه دلواپسان هنوز هم قانع نشده‌اند و با عزمي جدي مشغول دنبال كردن اهداف‌شان اين‌بار در قالب نوشتارهاي مكتوب هستند. قم، تهران و ورامين شاهد توزيع شبنامه بود. در حاشيه مراسم بيست و پنجمين سالگرد امام خميني در حرم مطهر شبنامه و بولتن‌هايي عليه دولت و حسن روحاني رييس‌جمهوري توزيع شد. اين شبنامه‌ها و بولتن‌ها با عنوان«نگرانيم...، ‌» «چه داده‌ايم؟ چه گرفته‌ايم؟» «روحاني زير ذره‌بين امام خميني» و «بي‌ادبانه‌هاي كدخدا» نام داشتند. در شبنامه «چه داده‌ايم؟ چه گرفته‌ايم؟» نيز به نقد توافق ژنو پرداخته است و در شبنامه «بي‌ادبانه‌هاي كدخدا» به بررسي صحبت‌هاي مقامات ايالات متحده امريكا عليه كشورمان پرداخته است. همچنين در ورامين نيز شرايط به همين شكل بود و به گزارش ورامين پرس، در حاشيه مراسم راهپيمايي 15 خرداد شهرستان ورامين شبنامه و بولتن‌هايي عليه دولت و حسن روحاني رييس‌جمهوري در ميان مردم توزيع شد.

توزيع اين شبنامه‌ها در راهپيمايي 15 خرداد شهرستان ورامين همزمان با حضور سعيد جليلي رخ داده است. قابل ذكر است همين شبنامه در حرم امام (ره) و در سالگرد رحلت ايشان توسط عده‌يي خاص توزيع شده است اما در قم توزيع شبنامه‌ها شكل جديدي به خود گرفته بود و در شبنامه مورد نظر شماره پيامك هم براي نظرخواهي از مردم گنجانده شده بود. اين شبنامه در حاشيه راهپيمايي سالگرد قيام خونين مردم قم در 15 خرداد 42 در اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با عنوان «توقف نامه، چه داده‌ايم و چه گرفته ايم» توزيع شد.

اين شبنامه كه در آن به تيم مذاكره‌كننده حمله شده است، بدون محدوديت و واكنش مسوولان توزيع شد. مشخص نيست چه فرد يا افرادي در پشت اين شبنامه قرار دارند اما متن آن، حاوي يك نظرسنجي است كه از مخاطبان خواسته است تا پاسخ «بله» يا «خير» به پرسش «آيا به نظر شما در توافق ژنو از منافع ملي ايران حراست شده است؟» در اين شبنامه كه در دو صفحه تهيه شده است با برشمردن تعهدات ايران و طرف مقابل، از واگذاري 27 امتياز ارزشمند، در قبال دريافت 10 الي 12 امتياز كه به گفته شبنامه‌نويسان «بعضا كم ارزش» يا «به نفع خود غربي‌ها» خواهد بود، سخن گفته است.</strong>



---------------------------------------------------------------------------

Link: http://www.iranpressnews.com/source/172781.htm




--

The webmaster!

--
-----------------------------------------------------

لطفا به برگه فیس بوک ایران پرس نیوز بپیوندید
https://www.facebook.com/pages/Iran-Press-News/164205616925402

-----------------------------------------------------

-

برای لغو عضويت لطفا از همان ایمیلی که عضو خبرنامه شده اید به آدرس زير ايميل بفرستيد
و سپس لینکی که برای شما فرستاده میشود را تائید کنید
IranPressNews+UNsubscribe@googlegroups.com


هرزمان که بخواهید میتوانید با فرستادن یک ایمیل به آدرس زیر دوباره مشترک خبرنامه شوید
IranPressNews+subscribe@googlegroups.com

-
---
‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "ایران پرس نیوز" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به iranpressnews+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/iranpressnews دیدن کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.

No comments: