Thursday, March 10, 2011

[IranPressNews] IranPressNews : ايران پرس نيوز - پاسخ فرزند کروبی به اوباش خامنه ای که مدام تهدید می کنند

پاسخ فرزند کروبی به اوباش خامنه ای که مدام تهدید می کنند

---------------------------------------------------------------------------

سایت سحام نيوز: نقدي، رئيس سازمان بسيج، طی اظهاراتی كه توسط روابط عمومي بسيج منتشر شد، گفته بود: بسيجيان حلقه اول دايره ولايت و پيشتاز عمل عالمانه به منويات رهبري هستند و گام به گام پشت سر امام خامنه‌اي دامت بركاته حركت مي‌كنند. به گزارش خبرنگار سحام نيوز، فرمانده کل بسیج و از عوامل سرکوبگر اعتراضات بعد از انتخابات، همچنين در اظهار نظري ديگر گفت: مطالبه محاكمه و مجازات اين مفسدين، حق همه ملت است و با صداي بلند بايد عليه اين دو نفر فاسق و مفسد في الارض و نوكر و جيره خوار اجنبي، فرياد زد و مجازات سريع آنان را خواستار شد.

در همين زمينه محمد حسين كروبي، فرزند ارشد مهدي كروبي طي مصاحبه اي با سحام نيوز به سخنان گستاخانه نقدي پاسخ داد.

حسين كروبي با يادآوري بيانيه ها و سخنان پدرش به خبرنگار ما گفت: هر روز به اين سخن پدرم كه مي گويند "از اين نظام نه جمهوريتي مانده و نه اسلاميتي" بيشتر و بيشتر اعتقاد پيدا ميكنم، چون به جاي يك نظام ديكتاتوري وابسته، يك دولت غير قانوني روي كار آمده است. متاسفانه بايد در اين نظام افراد با لياقت و كاردان و فهميده و رزمندگان و بسيجي هاي اصيل جنگ كنار گذاشته شوند و هر روز شاهد بركناري يك استاد دانشگاه و محقق برجسته باشيم و به جاي آنان يك مشت قداره بند شكنجه گر بازجو مسلمان نما ، كه هيچ هنري بجز شكنجه كردن ندارند بر اين كشور حاكم بشوند؛ كه نمونه بارزش آقاي نقدي و حسين شريعتمداري بوده كه بنا به گفته نزديكان اين افراد، آنها مشكل رواني و روحي داشته و به دنبال عقده گشايي هاي دوران گذشته شان هستند. اينان به غير از فحاشي و هتاكي ادبيات ديگري نمي دانند و بنده خيلي متاسفم كه ميراث امام كه نظام جمهوري اسلامي بوده، اكنون به دست اراذل و اوباش افتاده است.

فرزند ارشد مهدي كروبي در پايان خطاب به سردار نقدي گفت: آقاي نقدي! این تو هستی که به جرم شکنجه شهرداران و ریختن خون مردم مفسد في الارض هستی وباید مجازات شوی! آناني كه دستشان به خون ملت ايران آغشته هست بايد مجازات شوند. آناني كه گروگان گيري مي كنند و به حقوق افراد تجاوز مي كنند بايد مجازات شود و نه مردمي كه به دنبال حقوق عادي و ازدست رفته شان هستند.آقاي نقدي و امثال ايشان بهتر است بدانند مدافعان ولایت فقیه در زمان امام، پاکترین نیروهای این کشور بودند. ولی حالا پست ترین افراد مثل مروان های صدر اسلام مدافع وضع فعلی شدند که اجازه به آنها داده شده به عمار و ابوذر انقلاب توهین کنند. خانواده کروبی بر خود می بالد که سه نسلش در اوین زندانی شدند.

لازم به توضيح مي باشد كه 18روز است خانواده كروبي هيچ اطلاعي از سرنوشت مهدي كروبي و فاطمه كروبي ندارند. يكي از اعضاي خانواده ايشان روز گذشته طي مصاحبه اي با سايت سحام نيوز، از وضعيت والدين و برادرشان اظهار بي اطلاعي نمود.


---------------------------------------------------------------------------

Link: http://www.iranpressnews.net/source/094348.htm


--

The webmaster!

--
-

برای لغو عضويت لطفا از همان ایمیلی که عضو خبرنامه شده اید به آدرس زير ايميل بفرستيد
و سپس لینکی که برای شما فرستاده میشود را تائید کنید
IranPressNews+UNsubscribe@googlegroups.com


هرزمان که بخواهید میتوانید با فرستادن یک ایمیل به آدرس زیر دوباره مشترک خبرنامه شوید
IranPressNews+subscribe@googlegroups.com

-

1 comment:

Anonymous said...

پسر کو ندارد نشان از پدر
تو بیگانه خوانش نخوانش پسر

حسین اقا احسنت!
شجاعت و صراحت و صداقت را در پیشگاه پدر و مادر بزرگوارت به خوبی اموخته ای!
مردی و مردانگی از کلامت پیداست.
اراذل و اوباشی چون نقدی معاود عراقی و شریعتمداری نماینده رهبر ایران ( و زبان گویا و سگ دست اموز پاچه گیر و گوش به فرمان) که مرزهای بی حیایی را(به فرموده) در نوردیده اند بزودی نتیجه جنایت های کثیف خود را خواهند دید.
عاملان در ردیف آمران بزودی مجازات خواهند شد.
استفاده ابزاری از دین و پول نفت و قدرت سرکوب سازماندهی شده توسط نیروهای امنیتی کار ایی خود را از دست خواهد داد.
گاهی فکر میکنم نام جناب اقای ... جزو منفورترین و پلیدترین شخصیت ها در تاریخ این سرزمین و در حافظه جمعی ما ایرانیان ثبت خواهد شد...

فرمود: شب گر چه غم افزاید خورشید از او زاید...