Friday, April 1, 2011

[IranPressNews] IranPressNews : ايران پرس نيوز - فعال حقوق بشر: امروز روز خونین دیگر برای سوریه بود

فعال حقوق بشر: امروز روز خونین دیگر برای سوریه بود

---------------------------------------------------------------------------

یک فعال سوری حقوق بشر در گفتگو با شبکه تلویزیونی بی بی سی گفت، امروز روز خونین دیگر برای سوریه بود و در بسیاری از مناطق و استان های سوریه راهپیمایی های اعتراض آمیز برگزار شد که با خشونت بسیار با این راهپیمایی ها مقابله شد . وی افزود، علاوه بر همه این ها نیروهای امنیتی سوریه بار دیگر تظاهرکنندگان را در شهرهای درعا و دوما هدف قرار دادند.

این فعال سوری حقوق بشر گفت، در شهر دوما هنوز به علت تعداد زیاد کشته شدگان و مجروحان نام آنها مشخص نشده است. وی تاکید کرد، برخی از وجود تک تیراندازانی در نقاط مرتفع برای مقابله با راهپیمایان خبر دادند.

این فعال سوری حقوق بشر خاطر نشان کرد، پس از آنکه راهپیمایان پراکنده شده و نیروهای امنیتی بر شهر مسلط شدند نیروهای امنیتی کینه های خود را آشکار کرده و با دور زدن در شهر شهروندان را مورد اهانت قرار داده و اینگونه پیروزی خود را اعلام و طوری رفتار می کردند که انگار در این شهر جنگی رخ داده و آنها پیروز میدان بوده اند. این در حالی است که شهروندان سوری صرفا بر اساس قانون اساسی اقدام به راهپیمایی کرده بودند و خواسته های مشروع شان را پیگیری می کردند.

وی گفت، دولت سوریه وعده داده است وضع فوق العاده را لغو کند اما در واقع آنها قصد دارند وضع فوق العاده را با وضع ترور شهروندان عوض کنند.

این فعال سوری حقوق بشر در پایان تاکید کرد، مردم سوریه خواهان آزادی بوده و برای رسیدن به این خواسته حاضر به جانفشانی هستند. آنها از خواسته های خود دست بر نخواهند داشت و سرکوب معترضان دیگر اثر ندارد.


---------------------------------------------------------------------------

Link: http://www.iranpressnews.com/source/095515.htm


--

The webmaster!

--
-

برای لغو عضويت لطفا از همان ایمیلی که عضو خبرنامه شده اید به آدرس زير ايميل بفرستيد
و سپس لینکی که برای شما فرستاده میشود را تائید کنید
IranPressNews+UNsubscribe@googlegroups.com


هرزمان که بخواهید میتوانید با فرستادن یک ایمیل به آدرس زیر دوباره مشترک خبرنامه شوید
IranPressNews+subscribe@googlegroups.com

-

No comments: