Saturday, January 7, 2012

[IranPressNews] IranPressNews : ايران پرس نيوز - ضرورت تشکیل کنگره ملی قبل از بروز جنگ - احمد ملکی

ضرورت تشکیل کنگره ملی قبل از بروز جنگ - احمد ملکی

---------------------------------------------------------------------------

<strong>آقای رضا پهلوی و طرح ضرورت تشکیل کنگره ملی در اسرع وقت نیاز مبرم ایران امروز، قبل از بروز جنگ و ویرانی

جمهوری اسلامی ایران در هیچ برهه ای از تاریخ 33 ساله حکومت استبدادی و دیکتاتوری خود تاکنون چنین مستاصل از فشار بین المللی و تحریم های همه جانبه از داخل و خارج مواجه نبوده است. اوضاع نابسامان و بهم ریخته داخل کشور، اجماع در تحریم انتخابات، و در خارج تحریم شاه رگ حیاتی منابع مالی از نفت تا مراکز دیگر، تماما بسود جنبش آزادیخواهی مردم خواهد بود. اگر آزادیخواهان، و مخالفان دیکتاتوری فقط با اتحاد خود گامی دیگر به جلو بگذارند هر روز مسیر بسوی آزادی و استقرار دمکراسی در ایران را هموارتر خواهند کرد و شاهد قدرت مردم در تغییر رژیم وسرنگونی استبداد خواهیم بود.

سخنان اخیرآقای رضا پهلوی در خصوص تشکیل کنگره ملی حرکتی مثبت و اثر بخش در وضعیت بسیار حساس کنونی است. با توجه به شرایط بحرانی کشور، پیش از وقوع جنگ و ویرانی بیشتر، و به تاراج رفتن ثروت ملی ایران، و قبل از آنکه تمامی خاک ایران به چین و روسیه واگذار شود و هستی ملتی غارت گردد تا چند صباحی، جنتی و خامنه ای و رفسنجانی بر کرسی ایران بنشینند و بر کشتار و جنایت و تحقیر بیشتر مردم بپردازند و خاکستر ایران را نیز بر باد دهند.

نیاز فوری و اقدامی عاجل جهت تشکیل کنگره ملی با اهداف شفاف و از پیش تعیین شده که تمام ایرانیان را بی استثناء در بر گیرد ضروری است.

در این مسیر، اتحاد همه نیروهای آزادیخواه جهت برپایی و کمک به آزادی ایران باید اولین دغدغه و هدف اصلی هر ایرانی با شرف و با وجدان باشد. هر ایرانی بیندیشد که استمرار این حکومت استبدادی علاوه بر غارت ثروت و نابودی کشور ایران در جهان معاصر که اکثر کشورها در حال رشد و ترقی می باشند. اما اعمال این رژیم باعث گردیده تا روح معنویت و انسانیت کمرنگ گردیده و تمامی ثروت ملت ایران برای اختلاف، و ویرانی هویت ملی ایرانیان بکار گرفته شود.

هر ایرانی در هر نقطه از جهان قرار دارد آیا انسانیت و شرافتش اجازه می دهد که به فکر خود و اعمال شخصی اش فقط باشد؟ یا حرکتی کند قدمی بر دارد در پی رهایی مردمی که اسیر این حکومت شده اند و هر روزه در زندان های جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ گونه حقوقی در بدترین وضعیت شکنجه می گردند و خانواده های آنان از تمام مزایا محروم و تهدید می گردند یا بسیاری به چوبه های مرگ سپرده می شوند یا کشته شدن هزاران ایرانی در قتل عمد تا اشکال مختلف از آثار و نتایج این نظام تخریبگر و ظالم می باشد. آسمان ایران را ابر سیاه مرگ و نابودی پوشانده است.

اولین حرکت اثر بخش هر ایرانی یک گام و کمکی باشد در جهت وفاق ملی ایرانیان، و تنها راه رهایی انسجام و تشکیل یک کنگره ی ملی است که همه گروه ها در آن شرکت کنند.

عدم اتحاد و ایجاد اختلاف امروز هر گروه آزادیخواه، آب به آسیاب دشمن ریختن است و باعث تقویت جمهوری اسلامی و تعویق در رسیدن به آزادی خواهد گردید هر کسی به هر اسم و هر عملی بجای اتحاد نیروهای مخالف در صدد اختلاف باشد بداند آگاهانه یا ناخواسته کمک به دیکتاتوری می نماید و هر روز که دیرتر مردم ایران به آزادی برسند ما نیز شریک در خسارت ها، ستم ها و ظلم هایی که بر آنان وارد می گردد خواهیم بود.

امروز روزی است که همه نیروهای آزادیخواه در جهت ایجاد اتحاد و تشکیل کنگره ملی، برای رساندن صدای مردم ایران به جهانیان و رهایی هر چه سریعتر از این حکومت استبدادی، بایستی دست اتحاد بهم داده و یکپارچه خواسته ملت ایران را در جهت ایجاد حکومت مردم بر مردم هموار نمائیم.


احمد ملکی
عضو کمپین سفارت سبز و دیپلمات ناراضی
17/10/1390
www.sefaratesabz.com</strong>

---------------------------------------------------------------------------

Link: http://www.iranpressnews.com/source/115191.htm


--

The webmaster!

--
-

برای لغو عضويت لطفا از همان ایمیلی که عضو خبرنامه شده اید به آدرس زير ايميل بفرستيد
و سپس لینکی که برای شما فرستاده میشود را تائید کنید
IranPressNews+UNsubscribe@googlegroups.com


هرزمان که بخواهید میتوانید با فرستادن یک ایمیل به آدرس زیر دوباره مشترک خبرنامه شوید
IranPressNews+subscribe@googlegroups.com

-

1 comment:

Anonymous said...

Hi there everyone, it's my first pay a visit at this web site, and post is really fruitful designed for me, keep up posting these types of articles.

Also visit my webpage - how to cure a cold sore