Sunday, June 8, 2014

IranPressNews : ايران پرس نيوز - او را کشتم چون با شیطان رابطه داشت

(((((( او را کشتم چون با شیطان رابطه داشت ))))))

---------------------------------------------------------------------------

<strong>روزنامه اعتماد: راننده پژوی آردی حدود 30 کیلومتر را با سرعتی سرسام‌آور طی کرد و در زمانی کوتاه از صومعه‌سرا خود را به مرکز استان گیلان رساند، خورشید روز یازدهم خرداد ماه هنوز غروب نکرده بود که خودروی گشت پلیس متوقفش کرد. حرکات وی به قدری مشکوک بود که شک ماموران گشت انتظامی رشت را برانگیخت.

مرد 46 ساله از پژوی آردی پیاده شد، دیدن سر و وضع این مرد هیچ جای شکی برای ماموران باقی نگذاشت، مرد با دست‌ها و لباس‌های غرق در خون بدون هیچ مقاومتی دستگیر و به همراه ماموران به کلانتری محل دستگیری منتقل شد. در راه انتقال به کلانتری این مرد با بهانه‌های واهی و اظهارات ضد و نقیض سعی در گمراه کردن ماموران داشت تا اینکه آنان به محل کلانتری رسیده و بازپرس قتل هم به محل آمد و تحقیقات اولیه از متهم آغاز شد و این مرد پس از تناقض‌گویی‌های پی‌درپی به قتل یک پیرزن در صومعه‌سرا اعتراف کرد.

تحقیقات تخصصی از متهم آغاز شد و او بار دیگر در جملاتی کوتاه از قتل یک پیرزن در صومعه‌سرا به دست خودش خبر داد. او علت این کار را نفوذ شیطان به جسم این پیرزن اعلام کرد.

اعترافات متهم نشان از حالت غیرعادی وی داشت، حالتی که در جریان تحقیقات بعدی مشخص شد ناشی از اختلالات روحی روانی‌اش است. کارآگاهان به همراه متهم به صومعه‌سرا و محل جنایت رفتند. جسد پیرزنی سالخورده غرق در خون در خانه‌یی روستایی افتاده بود که پس از انجام تحقیقات جنایی از محل با دستور مقام قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

پس از انتقال جسد، متهم به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در اعترافاتش گفت: «مقتول زن عمویم بود و با شیاطین ارتباط داشت، شیطان به جسمش نفوذ کرده بود و کارهای نادرستی انجام می‌داد، به همین دلیل صبح روزی که دستگیر شدم به خانه‌اش رفتم و پس از درگیری با او به‌ وسیله تیغ موکت‌بری و چاقو، آشپزخانه چندین ضربه به بدنش وارد کرده و به سمت رشت متواری شدم.»

سرهنگ فلاح کریمی، رییس پلیس آگاهی استان گیلان با تایید این خبر گفت: «در تحقیقات انجام شده از متهم به قتل مشخص شد که وی دارای بیماری روحی و روانی بوده و در ذهن خودش توهم داشته که زن عموی سالخورده‌اش با شیطان در ارتباط است، اما واقعیت این گونه نبود.» رییس پلیس آگاهی گیلان ادامه داد: «پیرزن 80 ساله کشاورز بوده و زمینی کشاورزی داشته است و با وجود سن بالا خود در زمینش کشاورزی می‌کرد.»

سرهنگ فلاح کریمی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم در شهرستان صومعه‌سرا گفت: «پس از تشکیل پرونده، این مرد به دادسرای صومعه‌سرا منتقل شد و در حال حاضر پرونده وی در دست بررسی است. متهم نیز هم‌اکنون در زندان به سر می‌برد.»</strong>



---------------------------------------------------------------------------

Link: http://www.iranpressnews.com/source/172825.htm




--

The webmaster!

--
-----------------------------------------------------

لطفا به برگه فیس بوک ایران پرس نیوز بپیوندید
https://www.facebook.com/pages/Iran-Press-News/164205616925402

-----------------------------------------------------

-

برای لغو عضويت لطفا از همان ایمیلی که عضو خبرنامه شده اید به آدرس زير ايميل بفرستيد
و سپس لینکی که برای شما فرستاده میشود را تائید کنید
IranPressNews+UNsubscribe@googlegroups.com


هرزمان که بخواهید میتوانید با فرستادن یک ایمیل به آدرس زیر دوباره مشترک خبرنامه شوید
IranPressNews+subscribe@googlegroups.com

-
---
‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "ایران پرس نیوز" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به iranpressnews+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/iranpressnews دیدن کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.

No comments: